Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Skor

Publicerad 2013-04-29 21:50:04 i

Idag efter jobbet åkte vi in och köpte skor, såå tråkigt att köpa skor.
Men har bara ett par tenniskor, så var väl dags att köpa ett par vårskor.
Tjejerna behövde stövlar med.
Sluta med att jag och tjejerna kom ut med 2 par var!! Så nu är vi 6 par skor rikare och många hundralappar fattigare ;)
Men jag köper skor 1 gång varannan år så får gå :)
har så svårt att hitta skor som mina tår trivs i så är helnöjd att jag hitta 2!
På tal om mina tår så fick jag ju kortison insprutat i trampdynan, tyvärr så kände jag ingen skillnad men de små inläggen som jag köpte som ska ligga under trampdynan är kanon! :)
Så får väl erkänna att jag tyckte det va lite kul i skoaffären idag då det inte kändes som mina tår skulle gå av när jag provgick skorna :)
Smågrejer man kan bli så glad av :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela