Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Måndag

Publicerad 2013-04-29 08:17:49 i

Måndag morgon, skulle vart ledig idag egentligen men tog ett litet pass på jobbet idag, 8:30-14. Är ju ledig i morgon med. Och kort pass på onsdag. Får inte bli för mycket av det goda!
Sen är jag ju sån att ska jag inte göra nått speciellt så jobbar jag heller.
Iaf på vardagar ;)
Har nog ärvt att vilja jobba från min far. Snart 72 och jobbar än!
Och så måste man ju trivas på jobbet med så klart :)
Hade inte klarat va kvar på ett jobb och vantrivas, usch, livet är för kort för att gå där och hoppas på att nån ska komma och rädda en därifrån. Bättre att göra nått åt det själv :)

Opps! Klockan springer iväg idag! Dags att åka!

Ha en bra måndag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela