Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Go kväll

Publicerad 2013-04-17 23:35:54 i

Go kväll!
Nu var det längesen jag skrev men lever inte så jätte spännande liv så har inte så mycket intressant att skriva :)
Jobbar mest.
Men nu är vi äntligen friska!
Blev ett besök till på Vårdcentralen och då fick vi penicillin! Hade vi fått det första gången hade vi sluppit halsfluss förra veckan med :(
Helgen som va så va vi på tippen och lagade hålen på vår väg.
Söndag va det kalas och Celine hade kompis här på eftermiddagen.
Och nu är det snart helg igen :)
I går va jag ledig.
Jag och tjejerna hade då shoppingdag.
Skor, jacka, leggins, tröja, solglasögon, hatt till tjejerna.
Byxor, linne och klänning till mig :)

Oj nu är kl 23! Inte konstigt att jag är trött ;)

Go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela