Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

tråkmånad

Publicerad 2012-11-01 21:14:08 i Allmänt

Då går vi in i november.. Tycker november är en riktigt tråkigt månad!  bättre och hoppas över den och gå direkt till december ist. Längtar lite till adventsljustakarna nu. Blir lite mysigare då :)
 
I Stockholm hade vi det jättebra! Så fint väder! På lördagen var vi på skansen hela dan och gick genom gamlestan på vägen hem. De hade börjat lite smått med tomtar så fick lite julkänsla :) 
 
Nu i helgen som var så kom mina kompisar från Tidaholm till Göteborg ( som vanligt sista helgen i oktober)  och vi hade en trevlig helg som vanligt när de kommer :)  Vi borde införa att de kommer en helg på våren OCH hösten tycker jag  :)  
 
Annars händer inte så mycket här, jobbar mest. Bara november har gått så är det inte långt kvar till vår resa :)
 
Ha en bra kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela