Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Brad Pitt och Angelina Jolie

Publicerad 2012-01-24 12:38:46 i Allmänt

Har ingen aning om vad jag ska skriva idag, är inte direkt bäst på att blogga!
Men men ett försök!

Nu har vi lämnat pangkor Island bakom oss o åkt tillbaka till Lumut, bara 20 min med båt så inga längre resor. Folket här har nog aldrig sett några västerlänningar förut, de kollar som att vi vore Brad Pitt o Angelina, när vi kom in på deras motsvarighet till Mc Donalds så stanna hela restaurangen upp o alla stod och gapa, nästan som man trodde att det var Jesus som kom tillbaka, kollade bakåt men ingen där ;) Nu sitter vi på rummet efter lite bad i poolen. Var samma där,Vi lekte sjöjungfrun i poolen, jag fick va prins Erik, Mikael va häxan , Celine var prinsens hund och Madeleine var sjöjungrun. Får tillägga att vi var helt själva i poolen så behövde ju inte bry oss om om någon såg oss :) Men när vi kolla upp står ALLA städerskor o kolla på oss. Kanske inte för att vi är västerlänningar utan att jag o Mikael gick in för leken mest ;) Har inte hänt så mycket, mest varit i havet, i skuggan och i poolen. Var på lite shopping idag med, blev en klänning till Celine , Madeleine hittade någon inhemskt :) och solglasögon. Mikael ett par solglasögon och en plånbok 22 kr, som hittat ;) ingen ide att pruta på. :)Är skönt här för säljarna är inte så tjötiga, man kan gå och kolla om man vill utan att de rycker i en. Prislappar på allt och billigt från början, och vi som hatar att pruta, perfekt! :) Går säkert om man vill men går nog inte få ner många kr ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela