Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Lördag kväll

Publicerad 2012-02-11 14:46:52 i Allmänt

Lördagkväll kl 20:39 , jag och Madeleine ligger i sängen och kollar på tv. Celine och Mikael är ute och kollar på fotboll.. Japp det är sant, Celine gillar fotboll! Jag och Madeleine var med en sväng men gick hem efter 15 min ;) men Celine vill inte med hem!

I morrn ska vi bestämma vart vi åker här näst men blir nog inte för långt bort, ska ju tillbaka till kuala lumpur om 1 v igen.


Ha det!

Kommentarer

Postat av: sandra löfgren

Publicerad 2012-02-12 10:59:40

tjena på er ni verkar ha d kanon gött.nu har ja mejlat igen,får hoppas d funkar nu.dax å jobba jiha.å ni får njuta vidare.kramiz

Postat av: Caroline

Publicerad 2012-02-12 16:55:49

Såklart hon gillar fotboll. Är väl inte så konstigt. :)

Härligt att ni har det bra, fortsätt med det. :) Ta hand om varandra ordentligt. Kraaaam <3

Postat av: Emma, Kennet o Sixten

Publicerad 2012-02-12 21:13:25

Hej! Va underbart härligt ni har det, gott! Super skoj att kunna följa er på bloggen! Vi ser verkligen fram emot att få träffa er nye familjemedlem, vaffen!! Ha det bäst nu o njut av allt! Kramar från oss här hemma i snön o kylan.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela