Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Bio

Publicerad 2013-04-09 20:25:35 i

Idag är min lediga dag, efter VC åkte jag och Madeleine in till Göteborg och gick på bio. Vi kollade på croodarna. Den va bra :) vi har helt själva i hela biosalongen. Efter det så hämtade vi Celine och hennes kompis Saga i skolan. Lekte och åt tacos innan det var dags för bio nr 2.
Föräldrarådet på kärna skola ordnar filmkvällar ett par gånger per termin.
Och idag kl 18 var det dags för det. Jag åkte lite tidigare för att hjälpa till att göra i ordning.
Ca 100 barn kom det idag!
Kul när det ordnas sånna grejer.
25 kr kostar det och då ingår film,festis och en liten påse chips eller ostbågar.
Men nu är jag rätt trött på film :)

Men en väldigt slappdag har det varit iaf och det har varit skönt! Behövde ta det lite lugnt.

Nu ska ta med tjejerna upp och mysa innan vi somnar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela