Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Lördag

Publicerad 2018-10-13 14:36:37 i Allmänt

Idag tog jag och Celine en morgonpromenad till supermarket och handlade mat och lite smått  o gott. Fick ta taxi hem då det blev lite mer än vad vi orkade bära hem :) 
Sen åkte jag och tjejerna och shoppade i Zadars största shoppingcenter. Celine frågade hur mycket hon fick handla för, då svarade Madeleine: pappa sa att vi skulle shoppa loss idag så vi MÅSTE ju göra det!! Sagt och gjort!  Är han inte med så litar jag ju såklart på madeleine ;) 
Fick smyga in med alla påsar sen ;) 
Tog tyvärr inga kort.. 
är ju ingen jättebloggare så tänker inte på sånt :) 
Har precis gjort lasagne som vi ätit vid poolen
(null)

Så glad är man när man får bada. 
Jag gråter mest, tur vi alla är olika ;) 
Inga mer planer idag! Vilket är skönt! 
Vi bara är 
(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela