Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Kroatien

Publicerad 2018-10-10 12:17:10 i Allmänt

Håll i hatten nu! 

Jag är med! Jag är med Mikael o tjejerna denna gång! De har varit på mallorca 3 gånger o Krakow en gång utan att jag följt med. Jag har varit hemma o jobbat. Men nu så :)

Varit så mycket de sista 2 v med husförsäljning o köp så har inte hunnit med att vi ska åka än. Men nu är vi i luften. 

Starten gick bra! Va lite nervös bara då det inte kändes att vi lyfte alls utan bara åkte rakt fram.. så måste varit ett bra lyft :) 

Åkte kl 5.30 hemifrån i morse. 

Gick in i loungen , åt frukost och hade det gött tills planet gick. 

2,5 Tim ska det ta. Rätt lagom :) 

Tänkte förut att det är som att åka hem till Tidaholm.  På tal om Tidaholm så har jag vart dålig på att åka dit men är ju grejer varje helg. Även när vi kommer hem ,men i mitten/slutet av november så är det ledigt. 



Tjejerna är vana flygare ;) de somnar direkt OCH är kompisar !? 

Bäst att va tyst så de inte kommer på sig själva att de ens nuddar varandra. 


(null)


Jag bokade ju min flygbiljett efter de andra då jag egentligen inte skulle följa med denna gången heller, men hade turen att det fanns en flygstol precis brevid, ja gången är ju mellan då. Samma på vägen men men då sitter jag framför dem. 

Hade väl inte spelat nån jätteroll men tjejerna blev glada. 


Herregud va trötta alla är här uppe i luften ;) 


(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela