Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Framme

Publicerad 2018-10-10 17:09:35 i Allmänt

Framme och installerade i lägenheten. Super fin!!  (null)

(null)

(null)

(null)

Lite utanför stan och helt själva! 
Perfekt!!
Men va lite spooky när vi kom hit!!  
(null)
När vi kom så satt det en nyckel i dörren  som tom va öppen ,på understa våning.. vi knackade och valde till slut att gå in, va helt tyst .sen kom vi till ett vardagsrum, där sitter en gammal gubbe ( som vi tror) och bläddrar i en bok.. precis som i en film! Vi säger hej! Inte ett ljud och han rör sig inte mer än att han bläddrar i sin bok.. går närmare, ingen reaktion,  Mikael är nu precis brevid... ingen reaktion från han överhuvudtaget utan bara bläddrar i sin bok.. blicken ner i den hela tiden.
Hade det vart kväll hade jag sprungit!! 
Men sa till Mikael att vi går! Vi kanske blivit avsläppta helt fel av taxin. 
Väl ute så möter vi en kille som välkomnar oss och säger att hans mamma bor där inne.. 
vi har de andra våningarna för oss själva och känns som att vi inte kommer bli störda av "gubben" i veckan, om vi inte har en intressant bok då.. 
28 grader!! 
Lugnt skönt.. även om jag har svårt att bara sitta still så är det sjukt skönt nu första dan iaf. ;)
Tjejerna badar o har gjort i 3 Tim nu! 
Men vet ni???? 
Jag har med vart i!!! Eller legat på badmadrass  i poolen! Jag vet!!! Måste va sjuk! Fast iofs har jag ju fått borrelia så måste va det som gör mig galen ;)  Kanske ska sluta med pencillinen så det håller i sig ...

(null)


Jaha, en som tar semester på allvar... 
väldigt avslappnad! 





Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela