Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

tjo

Publicerad 2018-01-08 16:15:47 i Allmänt

Hej! Va ett tag sen jag skrev.. sitter på planet till boston nu.  
Hjääälp!! Vad det börjar guppa!! Andas andas! 
Att man aldrig blir van vid att flyga!! 
Så nu lugna luftgroparna ner sig.
Sist jag skrev tror jag va i sarasota då det regnade och va 10 grader och storm.  Kan inte se det eftersom vi inte har internet här uppe. 
Vi åkte en dag tidigare därifrån till Key largo. Våra kompisar va där. 5 tim tog det. Åkte förbi everglades på vägen och kollade krokodiler. 
I key Largo va det bättre, regnade inte. Vi stannade där i 2 nätter. Uppvärmd pool så va skönare där än på land. 
Sen splittrade vi på oss, andreas, nina och deras 3 killar åkte till miami beach och vi till Key west!
17 grader och sol fick vi  i 2 dagar. Mysigt va det där! 
Hade gärna stannat! 
Sista natten tillbringade vi i homestead. 35 min från miami flygplats. 
Lämnade vår hyrbil, checkade in och lämnade bagaget. Såg att jag och mikael inte fick vår 3de flygbiljett från miami till boston, men gick smidigt att lösa :) men vad vi leta! Måste tagit slut på papper när de skrevs ut. Tur vi märkte det innan vi vi kommer till England! 
Herregud vad flygvärdinna skriker när hon pratar, vet exakt vad alla beställer här. Jag hör ju lite dåligt men tror jag hör ännu sämre nu efter jag pratat med henne 😁 men såå trevlig va hon!  
Nu är det 1 tim kvar tills vi landar i Boston. 3 minus grader är det där, så vi ska va glad för våra 10 vi hade :) 
Då är denna resan slut. 
Trots dåligt väder så har sen varit bra! Va kul att andreas och nina med deras killar mötte upp oss först och vi dem i slutet. Vi visste inte att de skulle till Florida förrän vi  kom hit! 
Nästa resa kanske vi planerar tillsammans 😊 

 Nu dör vi!! Herregud va planet guppar!! Usch!! Det har stått att vi har 4 min kvar tills vi landar i 20 min nu! Känns ju inte bättre att det är massa snö och is ! Men Boston ser stort ut  om man ska tänka på annat.. hade varit kul att åka till när det är varmt där. 
Phu nu ör vi på marken :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela