Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

regn

Publicerad 2018-01-01 16:41:27 i Allmänt

Vilken varm och solig dag vi fick igår på nyårsafton! Spenderade den mesta tiden vid poolen. Kl 15.30 gick vi in till rummet för att göra oss iordning för middag. Vi va tillbaka kl 19.30. 20.30 sov alla utan jag. Jag slocknade kl 22 :) 
idag är det 14 grader blåser och duggregn..
Inte lika kul :( 
Har bytt hotell till siesta key, bor precis vid stranden. Spelar iofs ingen roll just nu 😊😊 



 Go fortsättning!! 

Kommentarer

Postat av: Maiken

Publicerad 2018-01-02 14:31:18

God fortsättning!
Det var då en himla otur med vädret.Hoppas på bättring!Här har varit som en tidig vårdag,gick en lååång skogspromenad.Nu försvinner solen snart här, och jag ska ta en kopp kaffe. Hälsningar Majken

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela