Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

vill ha

Publicerad 2017-12-29 15:52:36 i Allmänt

Jag vill ha sol igen!! Men nu bjuder Tampa på moln moln moln moln och moln. Och sämre ska det tydligen bli. 11 grader.. 
Idag har vi bytt hotell och bara slappat. Tjejerna leker skola, mikael kollar på en dokumentär och jag skriver här och äter ostbågar. Svingoda ostbågar!! 

I kväll ska Mikael på hockey igen.
Han mår bättre men halsen är sådär. 


Moderna grejer på hotellet


Fina grejer de säljer på tappen här.. 


Kommentarer

Postat av: Maiken

Publicerad 2017-12-31 11:42:23

Hejsan!Hoppas ni har det bra trots vädret.Här i Kärna är det väl ungefär samma väder,bara en aning kallare.Önskar er ett gott nytt år,ska höja ett glas för er i midnatt! Majken

Svar: Hej!! kul att höra från dig! Gott nytt År!! vi får nog fira nyår svensk tid idag för har inte orkat va uppe till 12 en enda dag här 😁 skål till dig!
malaysia.blogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela