Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Phu

Publicerad 2017-12-19 21:54:15 i Allmänt

Va precis på sekunden vi hann med planet i london! Phu! Blev stressigt.  Gaten hade stängt för 10 min sen såg vi så blev när vi hittade en sån tv som avgångar står på. Då va det bara att lubba fort.
Nu har vi 5 timmar kvar till new york. Planet går jättefint. Inte alls mycket folk. Har precis ätit, kykling med mos eller vegetariskt pasta. Jag tog kyckling och den va god! Börjar bli lite rastlös. Glömde ju laddaren till min och celines telefon hemma!!! Köpte en på landvetter men min telefon tar inte emot den!! Men celines laddar... Hoppas hoppas hoppas min telefon inte är trasig.. den ladda ju igår!  På väg till london så fick jag sitta bredvid en tjej som verkligen ÄLSKADE att prata!! Min pappas syskon har jag alltid tyckt pratar i ett men denna tjejern slog dem med hästlängder!!! Herregud!! :) hon va jättesnäll och trevlig. Skulle med till miami. Men man är ju inte van att nån som man inte känner börjar prata med en innan man ens satt sig :) ont i huvudet hade jag med så va kanske inte på bästa prathumöret men fick en huvudvärkstablett sen pratade vi resten av resan.  Nu har tjejerna hittat en chat på tv skärmarna framför oss, så nu sitter de och mikael bredvid varandra och chattar.  Jag ska med ansluta ska bara skriva färdigt här först. Och det har jag väl nu :) 

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela