Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

30 dec

Publicerad 2017-12-31 06:54:34 i Allmänt

Celine fyllde år igår. Blev fin sång på morgonen och lite paket 


Sen skulle vi byta hotell men när vi kommer fram så finns inte vår bokning i deras system.. inte sura blev vi för det för vi ville ifrån  tampa men detta rum gick inte att avboka står det i vår bekräftelse, eller det gick men skulle kosta oss 1600 kr. Så vi tänkte att vi får ju stanna de 2 nätterna. Men glada hoppase vi in i bilen och åkte mot solen! Sarasota here we come! 
Vi fick sol från 14-16... sen följde molnen efter oss från Tampa och Tampa hade blå himmel säkert!! 
När vi kom fram till sarasota så hoppade tjejerna i poolen direkt 

Jag gick för att fixa sen lunch som vi åt vid poolen. Sen vid 17 tog vi en promenad och hamnade på Gecko bar och restaurang där vi avslutade celines födelsedag. 
Nej!! Vi gjorde ju charader på rummet när vi kom tillbaka, tjejerna skrev ner ord på lappar sen va det bara för mig och mikael och gissa vad de gjorde. 

Idag är det nyårsafton, kl är 6.50 här. Har inte kollat ut hur vädret är än men planen är att det är sol :) 

Happy new year! 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela