Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Godmorgon!

Publicerad 2017-08-06 07:20:23 i Allmänt

Vad varmt det varit i natt, har knappt kunnat sova så får nog bli en siesta sen. 

Ligger och väntar på att de andra ska vakna så jag kan få sällskap på min obligatoriska morgonpromenad. 
Men får nog vänta i ett par timmar för de gillar att sova lite mer än vad jag gör :) 


De har gjort om denna bloggappen sen sist , fattar den inte riktigt än så kan se lite konstigt ut. 

Nä nu ska jag gå upp och sätta mig på balkongen 

Hörs senare!

Kommentarer

Postat av: Tove

Publicerad 2017-08-06 09:26:07

Du skulle haft mig med, vi brukar ju vakna i ottan du och jag.. så skulle jag kunna hänkt med på promenad ;) Kram

Svar: Ja det hade varit riktigt trevligt:)
malaysia.blogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela