Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Uppe i luften

Publicerad 2016-10-21 02:49:40 i Allmänt

2,5 Tim fick vi sitta i planet innan vi lyfte, va nått fel med bagageconteinern.. Rätt segt!! 
Och väldigt hungriga! 
Blev lasagne med belgiskchokladpudding till middag, perfekt! 
Har precis ätit klart nu, blev helt trött. 
Hat redan läst ut mina tidningar jag hade med, eller läst och läst, kollar på bilderna. Veckans NU är ju inte den bästa. 
Jag och Celine har löst lite sudoku. 
7tim kvar!! 
Phu! Hade varit 4,5 om vi inte hade behövs sitta och vänta.. 
Jaja vi har ingen brådska, vi har ju semester :) 
Men satans ont i både röven och knäna av att sitta här :) 

Nu har vi 45 min kvar. De 2,5 timmarna vi bara stod på marken märks av, vi är rätt trötta, kl är 02:15 svensk tid
24 grader sa kaptenen precis att det är i miami, där är kl 20:15

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela