Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Miami

Publicerad 2016-10-21 17:02:43 i Allmänt

Ja nu har vi ju inte varit här så länge än men kändes som att jag hade en annan bild av miami och miami beach.
När vi åkte från flygplatsen så trodde jag att vi åkt till Afrika ist, hus som va helt nerslitna, om man ens kan kalla det hus.. som en kåkstad. Såg VÄLDIGT. fattigt ut. Tjejerna jämförde det med Tanzania och jag håller med. 
Men när vi närmade oss centrum, vilka byggnade och vad fint när det va mörkt! Man blir ju religiös. 
Gick en strandpromenad i morse vid 7, lite svårt att se hur det ser ut på dagen då. 
Vi är ju inte mycket för att bada i havet men får väl gå dit senare och doppa fötterna iaf. 
Det hotellet vi bor på har poolen på taket så vi åkte precis upp hit så tjejerna får simma och bada lite. 



Små bröst provdockorna har 😊 

Frukost!
Vad mat man får! Fick lämna hälften. 
Tjejerna åt halva barnmenyn och jag och Mikael halva vårat så vi kan ju dela här nere :) 
Kasst om man inte vill ha samma mat bara :) 

Nu ska jag lösa korsord! 
Och KANSKE hoppa i poolen. Det ni!? 
Det tror ni inte på va? ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela