Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Hej igen

Publicerad 2016-11-13 10:52:11 i Allmänt

På planet från London till Göteborg så va det 3 + 3 säten. Jag satte mig på säget brevid de andra då vi är 4 st. Vad fick jag för grannar, jo ett par från Falköping :) skönt att höra en skön dialekt igen ;) ja ja den är bonnig jag vet men härligt ändå :) 
Saknar faktiskt Falköping, för er som inte vet så jobbade och bodde jag där innan jag träffade Mikael och flyttade till Göteborg. Saknar min lägenhet! Trivdes så bra i den. 
Nu har vi 30 min kvar till landvetter. Hem och tvätta, ska bli så skönt att komma in i vardagen igen men tvätt, laga mat, städa, städa , städa , städa.. Ååå vad jag längtar!! NOT!! 
Skulle vilja ha en städerska, och en kock! Gillar ju att laga mat men jobbar så sent så blir mest Mikael som får ta det och han gillar väl det så där. När jag väl kommer hem
Från jobbet vill jag inte ställa mig och laga mat, då vill jag mysa med tjejerna. 
Längtar inte alls tills de slutar sova hos mig :( 

Vi missar ju natten nu är vi flyger hem. 
Miami är 6 Tim efter oss. Så blir till att försöka hålla oss vakna tills i kväll så man kommer in i dygnet igen. 
Hade varit skönt att haft 1 dag ledigt men man kan inte få allt :) 

Dags att landa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela