Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Fredag

Publicerad 2016-11-04 19:34:25 i Allmänt

Idag för vi inte många knop, slappar vid poolen. 
Här bor vi 

Väldigt mysigt ställe!

Igår åkte vi till piren


Och såg delfiner väldigt nära land.

Vilken restaurang vi hamnade på
Igår! De behandlade oss som världsstjärnor! Sjukt och VÄLDIGT ovant. Nästan så det Blir obekvämt och att man skäms för all service. Stackars de som ska springa för oss. :) 
Jag kan inte ens gå på massage utan att jag tycker synd om hon/han som masserar , slappnar inte av alls :)
Men så god mat! 
Tjejerna har väntar på spagetti köttfärssås och idag
Vill de åka tillbaka och äta lasagne där, 
Får se för är ju inte bra att bli bortskämd så 😊 
Känns som det är varmare i naples än i siesta key. 
Inga krokodiler eller ormar har vi sett.. Än! Hade varit roligt! Bara sett stora ödlor, små ödlor , en liten groda och en överkörd padda.. 
Om man skulle ta en liten siesta på rummet och kolla på idol, om det nu går härifrån.. Börjar om 30 min. 
Eller så åker vi in till stan och kollar lite.
Såg ett såå snyggt halsband igår! 
Kostade "bara" 200 000kr 
Som hittat tyckte jag , aldrig i livet tyckte Mikael :) konstigt!! 


På väg
Till naples 

Ja vad ska jag skriva till det kortet..

Kommentarer

Postat av: majken

Publicerad 2016-11-08 15:45:26

Pigg o glad men kanske lite blåögd,eller I have only (this) eyes for you.

Svar: Hahaha
Annelie, Mikael , Celine och Madeleine

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela