Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Söndagsåkning

Publicerad 2014-12-14 13:46:03 i Allmänt


De tvättar kläder i en smutsig damm..
Är lite jobbigt att se och veta hur bra
Vi har det!! Va glada för huset ni bor i, för vattnet och toaletten, tvättmaskin med rent vatten! Dammsugare, en skön säng! Du kan åka på semester, weekends, leka med barnen med leksaker! Barnen kan måla i sina målarblock, leka med leksaker. De får julklappar och födelsedagspresenter. Ja listan kan göras lång!! 
Är riktigt glad för hur bra jag har det även om jag skäms för det när jag ser allt detta. 
Förut har jag kunnat irritera mig på att det saknas golvlister uppe, brun toadörr som jag vill ska bytas
Till vit. Vill ha Klinker innanför ytterdörren ist för parkett ,  men det är ju bara skitsaker egentligen! Jag har det så bra utan detta!! 


Vi kikade även förbi massajfolket 






Ännu längre ifrån vår värld! 

Nu badar tjejerna och jag tänkte hoppa i så får sluta blogga. 

Va rädda om varandra och va glada för det ni har! ❤️ 


Kommentarer

Postat av: AnnGerf

Publicerad 2014-12-14 14:54:27

Ja ibland kommer man till insikt. Lite avundsjuk på er är jag ändå. Jag älskar Afrika. Tror förstås att vi får det bra på Sri Lanka också.

Svar: Ja det kommer ni absolut! Saknar sri lanka.
Annelie, Mikael , Celine och Madeleine

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela