Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Kul kul

Publicerad 2014-12-27 16:22:40 i Allmänt

Jaaa jag vet! Har varit svindålig på att blogga det sista! 
De firar julafton den 25 här och det va så mysigt. Julmusik hela dagen, tomte, julpynt, julbuffé , va inte Jansson och julskinka men väldigt gott !  Sen va det juldisco så jag och tjejerna svängde våra lurviga till julmusiken .
 Mikael har fått så ont i örat så idag har en doktor varit här och gett han lite grejer så hoppas att det går över nu! 
Så han ligger nu på rummet och vätskan i örat och jag och tjejerna är vid poolen. Det kom 6 svenska barn hit idag så de är med dem och kastar boll och jag passar på att blogga. 3 tjejer  och 3 killar . Så kul för dem.  
Vi har bokat 8 nätter till på detta hotell, kommer säkert bli så rastlösa men är lite svårt att få hotell nu mellan jul och nyår. Så vi åker vidare 2 jan. 
Fast är rätt så gött med all inclusive och ett kanon hotell så ska.  Ta vara på varje dag. 
Har träffat så mycket trevligt folk här, de flesta från Sydafrika. 
 Så kul att prata engelska även om man inte är den bäste på det :) 
Nu vill barnen här ha sällskap så hoppar i och kastar lite boll med ligan 

Kommentarer

Postat av: Majken

Publicerad 2014-12-27 17:31:39

Hej där!
Du skriver att
baren vill ha sällskap,givetvis ska du ställa upp.Vi har varit på glögg o poängpromenad här hemma i skogen,mysigt o trevligt,jag vann ett sjättepris!Ha det fortsatt bra!hälsn. M

Svar: Baren är aldrig ensam! Jag tar väldigt bra hand om den ;)
Annelie, Mikael , Celine och Madeleine

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela