Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Jaha

Publicerad 2014-12-23 10:33:09 i Allmänt

Nu har jag fixat och trixar så i morgon efter frukost ska vi åka och hälsa på en skola här i nungwi,Zanzibar. 
Vet inte vilka klasser än men en skola blir det iaf :)  
Tråkigt med en blogg utan bilder :( men provar varje dag om det går. 
Strömmen går flera gånger
Om dagen här på zanzibar. Så ibland kan maten dröja väldigt länge om man har otur att dem går just då. 
Idag spelas det julmusik i poolen. 
Älskar julmusik!! Inte för att vi har
Någon julstämning men gör inget för vi har ju redan haft besök av
Tomten. Finns julgran och lite julpynt här men det känns som att de firar den 25 dec mer än 24. 
Idag har vi en argbigga med oss till poolen, hon ligger under en filt, ryter om man frågar om hon lever, härligt :) 
Ska nog gå och beställa in lite mat till henne, innan hon blir värre ;) 
Celine har laddat ner en bokmapp så hon ligger och läser .
Men nu ska jag fråga om hon vill med och doppa sig för blir lite varmt här nu :)
Trevlig uppesittarkväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela