Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Gästbloggare

Publicerad 2014-12-18 15:57:46 i Allmänt

Som alla andra stora bloggare så måste jag ju med ha gästbloggare som är
Såå populärt. 
Här kommer ingen mindre än: 
MIKAEL JÖNSSON!! 
( min man för er som inte vet :) 

vad ska ni göra i Tanzania?
Den frågan har jag fått säkert 50 ggr!
Men saken e den att jag har nog aldrig träffat ett folk som e så stolta över sitt land,och så nöjda med det lilla dom har.och med det "lilla"menar jag INGET!

Vi har rest runt lite i landet och sett både det "riktig" tanzania och det som vi västerläningar ser i en resekatalog.
Och självklart gillar jag lyxen man kan få på ett fint hotell! Men det man kommer ihåg och förmodligen aldrig glömmer e ju när man kommer lite närmare "folket" dom som verkligen bor i länderna man besöker! 
Resandet handlar ju inte enbart om "semester" utan om upplevelser man har med sig hela livet, fast det e ju vad jag tycker:)
Vi har såhär långt haft det jättebra i tanzania och på Zanzibar där vi e just nu.
Får se om det blir några fler gästinlägg:)

Ta hand om er så ses vi om några veckor.
//mikael







Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2014-12-22 16:34:24

Men så roligt med,en gästbloggare :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela