Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Onsdag

Publicerad 2014-08-13 15:33:02 i Allmänt




Har varit mulet på förmiddagen/lunchen i 2 dagar nu. Men sen har det spruckit upp. Lite har väl allt hänt de sista dagarna. Mikael har tatuerat sig, jag och tjejerna har varit på disco, och vi bor nu på hotell ist för lägenheten men vi är fortfarande i palmanova. 
Tjejerna håller mest till i poolen. 
När jag skulle checka in på hotellet så stod 2 killar framför och innan de ska gå frågar de han i receptionen: 
(På engelska)
- hur är det med tjejer? 
-öhh??
-ja hur är det med tjejer och så.
- ( lång tystnad) 
- får man ha tjejer här på
Nätterna?! 
- nä, inte någon som sover här..
- men på dagen är det ok eller?? 

De killarna har nog bara ett syfte med deras resa :) 





Kommentarer

Postat av: Majken

Publicerad 2014-08-14 09:02:13

Hej!Du är ju flitig och bloggar,det tackar jag för.Jag har inga käcka kommentarer,tyvärr.Läser dina inlägg med nöje!Nu ska jag ut och "trädgårda" lite.Hissade förresten flaggan förut,idag har Sverige haft fred i 200 år! hälsn.M

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela