Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Ja jag är dålig på att blogga

Publicerad 2014-08-04 02:32:35 i Allmänt

Ja jag vet! 
Skulle ju bloggar idag..
Men har haft fullt upp :) 
Nu är kl 2:27 och jag måste somna! 
Vet inte vart jag fått energi ifrån men kan inte somna! De andra har sovit sen länge länge men John blund vill inte komma till mig alls :( 
Flyget gick bra hit och vi har badat, åkt vattenrutschkanor och tom jag! Har badat och måste erkänna, vad skönt det var i vattnet! Frös inte alls! Perfekt för en badkruka som mig :) 
Så i morgon blir det nog massa bad! :) 


Kommentarer

Postat av: Majken

Publicerad 2014-08-07 08:23:39

Hejsan!
Va bra att flygningen gick bra,kanske du hade bedövat dej lite?Känn ingen press att du måste blogga men det är roligt att titta in ibland o se vad ni har för er.Ha de gött o koppla av! hälsn.M

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela