Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Phu!

Publicerad 2013-09-11 12:07:32 i Allmänt

Klarade inte smärtan i tanden mer så i morse blev det till att ringa tandläkarn och be om rotfyllning!
Fick komma in direkt!
Madeleine som va hemma fick jag köra till Mikaels jobb under tiden.
Har en så himla bra tandläkare, han är den bästa!
Bedövningen gick bra! Phu :)
Men så äckligt nu efter!
Själva rotfyllningsgrejen kändes inte alls!
Va väl inte så jättenervös för att det skulle göra ont.
Lagar aldrig mina hål med bedövning så rotfylla med bedövning kan ju inte va värre.
Sååååå skönt att inte ha haft ont på 3 Tim nu :)
Jag är i himlen.
Kanske jag kan få sova i natt, har inte sovit på 2 nätter. I natt va det hemskt!
Sov ingenting. Natten gick så segt.
Bara väntade på att tandläkarn skulle öppna.
Inte helt gratis men värt varenda krona!
Hoppas inte nån av er råkar ut för detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela