Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Ont

Publicerad 2013-09-05 07:25:07 i Allmänt

Ajaj vad jag knäckte ryggen hemma i tisdags.
Kunde knappt röra mig. Sova var ännu värre? Hur gör de som alltid har ont i ryggen? Sover de alls?
Tog mig en liten lugn promenad och kändes som jag mjukade upp mig lite iaf.
Envis som jag är så stannar jag inte hemma utan onsdagar = plocka varor dag. Kan inte ligga hemma och tycka synd om mig själv, blir ju inte direkt bättre. Då känner man efter mer.
Är likadan med sjukdomar. Stannar jag hemma så är jag nästan döende, då är det bäst att köra in mig.
Även om man kanske borde va hemma så är jag dålig på att lyssna på kroppen.
Tog Ipren igår iaf och gick hyfsat bra!
Skönt! De säger ju att man ska röra på sig om man har ont ( kanske inte lyfta massa ... ) men promenader gör mycket för kroppen!
Förutom när vi skulle bära in löpbandet! Va då jag knäckte mig :)
Försöker mjuka upp ryggen lite nu med innan jobbet. Så ska nog den flyta på fin med. Skönt att det redan är torsdag!

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela