Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Tisdag

Publicerad 2013-10-15 08:06:44 i Allmänt

I söndags efter jobbet så åkte vi för att hitta fodradeskor till tjejerna. 
Va ju lite lättare för ett par år sen när man kunde köpa ett par vanligt svarta och de bara tog på sig.
Madeleine ska ha ett par i guldglitter och med sjörövare och stjärnor på..
Celine hittade ett par, så får leta vidare till madeleine i helgen. 
Va även på Ikea en sväng. 
Rensade garderoben igår, hälften! Slängdes. Eller jag la ner det i 2 flyttlådor och bar ner i källaren. Ett par påsar till sekond hand. Så skönt att rensa bland grejerna. Inte ofta man gör men när det väl händer. Tänkte fortsätta i tjejernas rum idag. Finns nog massa som borde bo i källaren ist.  
Ledig från jobbet idag så då passar jag på att jobba med det andra jobbet :) 
Papper och grejer till revisorn ska in idag ,räkningar ska betalas och rotavdrag ska in. Så om en stund ska Celine till skolan och Madeleine till dagis  några timmar. 
Nu ska jag tända en brasa!

Trevlig tisdag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela