Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Lördag

Publicerad 2013-10-12 17:54:43 i Allmänt

Va fotboll på tvn igårkväll så jag och tjejerna kollade på idol uppe i sängen. Alla somnade så vi såg inte klart :) 
5:30 i morse väckte Madeleine mig och fråga om det va lördag idag. 
Ja sa jag.
JAAAAA!! Då ska jag sova över hos Jenny!! 
Sen så somnade hon inte om. 
Hon har en lös tand med! Som hon längtat. Den är jättelös så dröjer nog inte länge innan de lossar. 
Hon har vart så avundsjuk på Celine och att hon har en tandfe som lägger en peng i glaset. Så kul att det är hennes tur nu.
7:30 åkte jag till jobbet.
Efter jobbet så hämtade vi Celine hos en kompis sen ställde vi in alla ute möbler och Mikael greja lite med det som ska bli utbygge.
Nu sitter Celine och göra massa olika frisyrer på mig medans vi kollar på Barnkanalen. 
En riktigt lung och skön helg!

Trevlig helg!!
 




Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela