Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Trevligt

Publicerad 2013-11-01 06:25:02 i Allmänt

Va längesen jag skrev nått nu.
Har varit med om massa kul!
I fredags åkte vi till Tidaholm, lämnade tjejerna hos mormor och morfar.
Sen åkte vi vidare till Kyrkekvarn, 
Där vi va en hel helg tillsammans med mina kompisar! Vi hade så kul!
På fredagen så va vi 7st , vi åt taco, badade tunna och bastade, spelade spel.
I lördags vid 12 kom resterande 6 st.
Då var det dags för 5kamp.
När vi kom tillbaka till huset så spelade vi ett spel, badade tunna, grilla. 
Alltid lika kul att träffas! 





Har även köpt ny bil!! 
Får den nästa vecka :) 

Igår fyllde jag år men är inte så speciellt.
Men tack till er som tog er tid att gratta! 

Idag är det fredag igen och ny månad.
Spännande och se vad november har att erbjuda. 
Vaknar alltid så tidigt nu sen vi ställde om till vintertid, brukar aldrig ha ont av det men detta gången känner jag av det, måste va åldern!
Jag hatar ju att bara ligga still i sängen när jag vaknar men vill inte gå upp 5:30 och börja röja så alla vaknar, 
Nu ligger bara jag och Madeleine i dubbelsängen ändå får jag inte plats :) men trivs!
Har nog 15cm att ligga på nu. Byter jag sida så är hon snart där igen och det blir 15 cm kvar på den sidan med :)
Klagar inte! Vill att hon ska sova här hos mig läääääääge! 
Celine sover i sin säng och tycker det är varmt och jobbigt att knö här, precis som pappa medan jag och Madeleine älskar att ligga tätt och under samma täcke för att det ska bli varmt. 
Celine slänger alltid av sig täcket, närmar man sig henne för att mysa lite så slår hon hej vilt med armar och ben, blir ju varmt och jobbigt! 
Gäller även pappan ;) 
Så kvar blir jag och Madeleine. 
Snart är tjejerna 15 och vill inte alls mysa längre så passar på nu. 

Ha en trevlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela