Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Trevlig helg!

Publicerad 2013-11-22 14:39:07 i Allmänt

Jaha, då var det fredag igen! Grått och kallt ute, snöade lite lite smått igår men va inget som la sig på backen.
Har fått min nya bil nu! 
Är såååå nöjd!! :) sååå fin!!
Mikael håller på med utbygget och har kommit en bra bit nu i veckan. 
Är ledig och vi ska hålla på hela helgen. 
Mest Mikael iofs för jag kan inget om att snickra men kan plocka skit och koka kaffe :) 
I söndags var vi och åt julbord på Liseberg, sen så köpte tjejerna åkband och åkte massa karuseller hela eftermiddagen. Va inte mycket folk så va kanon! Så mysigt! 

Oj nu är min rast slut! Dags att jobba!




Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela