Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Ödlizz

Publicerad 2013-05-02 21:29:39 i

Lets dance en torsdag blir helt fel, och så har det känts som att det är måndag idag men nu när det dansas på tv känns det som fredag så i morgon känns det nog som lördag ;)
Hoppas ni alla hade bra Valborg och 1 maj.
Hos oss hände inte så mycket, Valborg va vi bara hemma, spelade lite spel, och 1 maj jobbade jag , slutade 15:15 efter det så åkte vi till Marstand och köpte en glass. Nu är det bara 1 dag kvar att jobba sen helg igen, Madeleine ska på kalas och på lördag ska Celine ha en kompis här, Hon ska sova över så Celine är uppe och städar och gör iordning rummet redan nu :) hon längtar till lördag kan man säga.
Vad stor Celine kändes helt plötsligt nu, men hon blir ju 7 i år så är hon väl inte min bebis längre ;)
Minns själv hur kul det va att sova över när man var liten.
Ska bli mysigt med en extra tjej på lördagsmyset.

Vi har fått en Ödla i familjen, Madeleine vann en på Liseberg. Ödlizz heter hon.
Och har varit med oss överallt sen dess.
Här kommet en bild på nya familjemedlemmen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela