Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Du kan bara du vill

Publicerad 2013-05-21 11:42:08 i

Äntligen kom vi fram!! Efter 45 min letande med bilen. Hade gått snabbare att åkt till buslandet på backaplan som vi brukar men ville testa detta i gamlestan. Höll på att ge upp flera gånger! Gick ju inte komma över vägen! Så nu har jag försökt att vända på alla tänkbara platser runt Gbg och hittat rätt tillbaka men tog några gånger :)
Tur tjejerna va med i bilen som peppade mig.
Mamma! Du säger ju alltid till oss att vi kan bara vi vill och att vi inte ska ge upp om det går fel sa Celine.
Och då får man ju stå för vad man säger , bara att fortsätta leta vägar :) men va måttligt road!
Men till slut!! Då kom vi rätt :)
Blev ett jubel i bilen sen säger Madeleine:
Där ser ut mamma! Du kan bara du vill :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela