Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Tisdag

Publicerad 2013-03-26 18:58:24 i

Jaha då är snart tisdagen gjort, tiden rusar iväg och nu är det snart påsk!
Några kompisar från Tidaholm kommer och hälsar på på fredag -söndag, ska bli jättekul :) har inte setts på jättelänge nu.
Jag jobbar påskafton och när jag slutat så ska vi åka in till Göteborg, äta middag och ha det gott.

Nu i helgen som var så var det mest kalas på schemat. Först Madeleine som var på kalas i lördags, sen Celine som var på kalas i Söndags. Och så fyllde Mikaels farmor 80 i lördags så var och grattade henne med.

Träffade Caroline idag med, hon var min tärna på vårt bröllop. Var också jättelängesen!
Så kul att träffas igen, vi tog en fika och sen en sväng på stan.
Alltid lika trevligt när vi ses!
Får vi göra snart igen :)

Nu vill Madeleine snurra flaskan så måste sluta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela