Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Polis

Publicerad 2013-03-05 09:31:08 i

Polisen från Sri Lanka har ringt och sagt att han gör allt i sin makt för att hitta min telefon som blev stulen..
Vilken skillnad på Sverige!
Här bryr de sig inte alls om telefoner som blir stulna, köp en ny säger de bara :)
Inte för att jag tror att chansen att de hittar den, är så jättestor men så länge de letar så finns ju en chans.
Undra vad som händer med den personen som har tagit den om de hittar den..

Tjejerna kom hem från mormor och morfar igår! Äntligen :)
Och vilka fina kläder de fått!
Och vilken skillnad på smak tjejerna har :)
Celine är ju så himla nog med vad hon har på sig, allt måste matcha.
Madeleine tar allt hon tycker är fint och blandar hejvilt och behöver inte alls matcha :)

Tråkigaste dan på hela veckan idag, tisdag! Men snart är det fredag igen :)
På lördag ska Celine ha taco och film eftermiddag hemma med sina kompisar.
Sen på kvällen är det ju melodifestivalen, vi har inte sett en enda deltävling så finalen får man väl titta på iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela