Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Go natt

Publicerad 2013-03-06 22:22:29 i

Har inte hänt så jättemycket sen sist, har mest jobbat :)
Men snart är det helg igen och då tänkte jag fixa med de få kort som vi har från resan :(
De kort som jag tog de första 2,5 veckorna försvann ju samtidigt som iphonen eftersom jag alltid använder kameran i den.
Är det tråkigaste med att min Iphone blev stulen!
Sen måste även februaripappren till revisorn göras klara i helgen, skrivaren har krånglat några dagar men idag fick jag äntligen ordning på den! Andra gången på några månader så den ger väl upp helt snart.

Nä nu går ögonen i kors och somnar snart. Kl är ju 22 ;)
Här är man inte kvällspigg direkt.

Go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela