Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Onsdag

Publicerad 2013-06-26 21:37:18 i Allmänt

Nu har jag varit riktigt dålig på att skriva här! Men händer inte så mycket kul :)
Jobbade till 13:15 på midsommarafton, efter det åkte vi en sväng till inlandsgården för lite midsommarfirande. Började regna vid kl 15 när vi va på väg till Klas och Laura i Kungälv, där med några till spenderade vi vår midsommarafton. Va riktigt trevligt :)
Tack alla som va med för en trevlig kväll!
Dagen efter så gjorde vi inte alltför mycket, allt är ju stängt.
Söndagen jobbade jag 10:30-15:15
Så var väl en väldigt lugn midsommar.
Nu är det redan onsdagskväll och snart helg igen.
25 dagar kvar tills vi åker på semester nu, går riktigt fort :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela