Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Hej!

Publicerad 2013-06-03 14:51:43 i



Hoppas ni alla har haft en bra helg!
Vår har varit kanon, så fint väder vi haft!
Vi hälsade på bebis nr 1 och hälsade på bebis 2 och träffade kompisar, njöt av vädret.
Igår tog vi en lite morgonpromenad med tjejerna och så åkte vi hem vid kl11.
På eftermiddagen/kvällen var det dags för celines fotboll igen.
Nu är det måndag och ny vecka och nu är jag hemma på 1 timmes rast och tänkte tvättat bilen, den är grå/vit ist för svart nu..
I morgon är jag ledig och det är dags för laserbehandling igen. Hoppas det blir lika fint ute i morgon som idag. Då ska jag njuta av värmen till Max :) man vet aldrig hur länge solen stannar denna sommar.
Vi bokade resa till Mallorca igår, så nu blir det 2 vänder till Spanien i sommar, vi har bara 2 v semester och de borde väl bli solsäkra nu :)

Kommentarer

Postat av: sandra löfgren

Publicerad 2013-06-07 09:20:03

tjena.va härligt me värmen bokad.lika bra man vet ju aldrig hur d blir här.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela