Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Tatueringsdags

Publicerad 2013-07-12 14:50:13 i Allmänt

Hjälp! Det börjar redan.
Igår kväll när jag går upp till tjejerna så visar Madeleine stolt vad hon och Celine gjort.
Titta mamma!! Jag har tatuerat mig!
Det står kärlek och den bästa är denna, det står Dimon!
Sen massa annat :)
Nu börjar det svåra, hur ska jag få in dem på rätt bana så de inte kladdar ner kroppen , dricker och är ute och träffar killar efter 15??
De ska ju sitta och sticka och spela schack är ju tanken,
den hobbyn jag hade när jag va 15 ;)

Nu är det fredag! Skönt!
Jobbar iofs i helgen men skönt med helg ändå :)
Fick precis reda på att Celines fritidsfröken Jonas slutar på fritids idag,
Var ju mindre kul start på helgen, men hoppas han får nytt vikariat snart!
Säger man fröken till en kille förresten??



Trevlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela