Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Jul. 16, 2013

Publicerad 2013-07-16 22:22:41 i Allmänt

Är så tomt och tyst hemma nu.
Tjejerna är med mormor och morfar i husvagen medans jag och Mikael jobbar.
Man vet inte vad man ska göra med sin tid nu när vi är själva :) jobbar ju till 19:15 så blir ju inte många timmar innan man går och lägger sig iofs men var otäckt tyst när jag kom hem så ville sätta på musik, radio och tvapparater så det skulle kännas som hela huset va fullt av folk.
Ingen att mysa med när vi går upp och lägger oss, ingen som knör och ingen som väcker mig på natten, tänk att man kan sakna sånt :)
Det jag däremot inte kommer sakna när tjejerna är tillbaka är att Mikael snoozar 45!! Minuter på morgonen, 6:15-07 idag.
Tur tjejerna kommer hem snart så de kan ta över hans plats brevid mig ;)

Nu är semestern nära :)
Skulle egentligen bara jobba onsdag, torsdag, fredag denna veckan men har hoppat in extra för 2 jobbarkompisar, tisdag och Söndag.
Så ett par timmar efter söndagspasset så lyfter vi mot Mallorca :)
Ska bara va borta 1 vecka så kommer nog kännas som att vi inte hinner av flygplatsen innan vi ska flyga hem igen :)
Men ska bli skönt att få åka på semester ihop igen!
Tjejerna längtar såå mycket, de älskar
med att resa.
Även om de inte är så gamla så tycker jag att de lär sig mycket av våra resor ändå.
Nyttigt att se hur de i andra länder lever.
Och är ju ett plus för Geografin i skolan med,
Celine pekar ut alla länder vi varit i på världskartan. Håller noga reda på hur många och vart de ligger, så hon längtar till hon får lägga till det 7 de landet nu.

Onsdag i morrn redan,
Då ska jag tvätta bilen på min lunchrast tänkte jag. Har ju 1 timme så hinner både det och att äta. Kanon!

Nu ska jag sova!
Go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela