Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Framme!

Publicerad 2013-07-22 10:28:30 i Allmänt


Flygresan igår gick kanon! Va lite försenat men de flög ikapp tiden så vi landa som vi skulle. 3 timmar tog det, perfekt! Gick hur fort som helst. Och jag va inte rädd enda gång, lyft och landning va bland de bättre av gångerna vi flygit.
Jättetrevliga flygvärdinnor som iofs va killar men kommer inte på vad man säger att de heter, flygvärdar låter inte helt rätt :)
Smidigt att inte ha nått incheckat bagage som vi behöver vänta på när vi landat och när man checkar in online hemma, bara att gå till gaten, inte stå i massa kö utan kan gå direkt in till baren ;)
Tjejerna somna sista timmen på flyget . taxin till lägenheten tog ca 20 min , när vi kom upp och gick ut på balkongen så fråga tjejerna om detta va en dröm eller om de va på riktigt :)

Lite lite Molnigt mellanåt idag men varmt och skönt. Skönt med moln när det är 35 grader :)
Har varit ute på en runda och köpt hem lite frukost , dricka, mm
Nu sitter vi på balkongen medans tjejerna kollar lite på sommarlov.
Strax ska vi gå ner till stranden som ligger precis nedanför.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela