Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Kommentarer

Postat av: Majken

Publicerad 2013-01-22 10:38:16

Hejsan!
Det verkar som om ni kunde ha det sämre,hm.
Här är det fyra nyanser av grått -7 och
lite nordanvind,det kanske härdar men är knappast humör-upplyftande.Har jag rätt om jag gissar att ni sitter vid det lilla bordet med något svalkande i glas?Trodde väl det.Ha det fortsatt bra!
Hälsn.Majken

Svar: Hej! Japp mycket sämre kan vi ha det ;) sol, bad och vinet smakar bra ;) Usch vilket väder hemma :( snö än?
I morrn lämnar vi Merissa och vidare till en stor nationalpark med vilda djur, hoppas vi klarar oss undan dem..
Ha det! Hälsa de andra på jobbet
Annelie, Mikael , Celine och Madeleine

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela