Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Krokodiler

Publicerad 2013-01-29 13:56:37 i

Vilket mysigt hotell vi kom till. Mitt ute i ingenstans ligger det. Med massa djur, odlingar och växer runt om.
Det går tuppar och ankor fritt här, undra om de är lika underhållande i natt och i morgonbitti som de är nu ;)
Ödlor, grodor,massa olika fåglar, hjort, papegoja, sköldpadda, påfåglar, trollsländor, grodor,fiskar,buffel är de djur som vi sett sen vi kom hit idag så nån nationalpark behövs knappt :)

Finns pool och lekpark med.
Varit helt själva här hela dan, men nu såg vi 2 till som bor i samma länga så 6 st ink oss bor det här iaf.


Möttes även av denna skylt i en liten damm intill poolen..

Kommentarer

Postat av: Majken

Publicerad 2013-01-31 11:29:23

Hej där!
Ni är verkligen aktiva och får uppleva mycket på semestern.Det är ju bra att
krokodilerna har en egen damm,kunde ju bli lite trångt i poolen annars.
Här är snöfritt nu och jag hörde fåglar kvittra i morse.Ha det fortsatt gott!
Hälsn.Majken

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela