Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

God morgon!!

Publicerad 2013-01-21 04:35:31 i

Nu är kl 07 och jag sitter på balkongen och lyssnar på havet och vågorna, riktigt lugnande. De andra sover. Ska snart gå in och packa det sista vi går ner för frukost och sen åker till Hikkaduwa kl 9:30. 3 mil neråt. Tar 1 timme.
Kan inte lägga upp några bilder, en blogg utan bilder är lite tråkigt. Men så fort det funkar så kommer det :)

Celine och Mikael har pluggat planeterna, Celine lär sig om rymden i skolan och tycker det är riktigt intressant så igår ville hon rita upp alla och skriva under dem vad de hade för färg mm
Hon har laddat ner spelapp på ipaden om stjärnor och rymden men wifi går ju så segt så de är inte riktigt klara för att användas än.

Nepp här kan jag inte sitta och häcka, dags för packning :)

Ha en bra dag och start på veckan!

Kommentarer

Postat av: susanne kall

Publicerad 2013-01-25 09:10:49

Hej Celine. Denna veckan har vi pratat mycket om Mars och Saturnus. Vi har gjort rymdteckningar, planeter. Vi är så bra på att rita cirklar! På gympan lekte vi en rolig lek där vi var maskar och Hannes krockade med sin mask med Wilma.
Ha det så bra Celine!!!

kram från alla kompisarna

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela