Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Framme

Publicerad 2013-01-14 12:51:31 i

Då är vi framme!
Flygresan gick kanon! Madeleine somnade innan vi lyfte och sov i 7 timmar. Celine somna precis när vi hade kommit upp i luften så allt gick lika smidigt som de andra gångerna :)
Tog en taxi från flygplatsen till hotellet. Taxichauffören hade inte jätte koll, körde runt 1 Tim extra för att han inte hitta hotellet! Sen när han sa att han hittat det så var det fel! Bara att åka vidare. Men till slut när han hade frågat runt massa andra så hitta han. Vilket rum vi fick! Trodde att det var fel först för så fint rum hade vi inte bokat men allt var rätt och en egen butler fick vi med! Lyx! Var bara att ringa när vi ville ha nått :) Gick ner och åt på restaurangen när vi lämnat våra grejer. 87 kr för alla 4 sluta notan på, helt ok för att va på ett 5 stjärnigt hotell. Och Hotellen är ju alltid dyrare att äta på. Just nu ligger vi vid poolen och tjejerna badar för fullt! Är skygga på hela poolområdet så blir inget dopp för mig idag ;) är ca 28 grader idag. Vår servitör sa att det var konstigt väder för i morse hade det varit jättekallt!? Jasså, hur kallt är kallt fråga Mikael då? Så att jag skaka svara han. Han kan aldrig vart med om minusgrader.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela