Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Tråktisdag är inte tråkig längre

Publicerad 2013-08-27 15:23:05 i Allmänt

Tisdag = ledig dag!
Tisdag är den tråkigaste dagen i veckan så rätt skönt att va ledig på den :) känns inte lika jobbig då.
Jag och Madeleine har varit hemma och myst medan Celine har varit i skolan.
Hon slutar 14:15 på tisdagar.
Idag hängde hennes kompis Saga med hem.
Nu är alla tjejerna uppe och bygger koja så jag ligger i soffan och slappar, kollar på tv men finns inget att kolla på, får vänta till idol kl 20 ist.
Försökte få oordning på E-legitimation förut för 1000 gången.
Ringer support för hjälp.
Men visade sig att vi hade för gammal Mac dator!? Öhhh.
Så vill vi ha E-legitimation så var det bara att köpa ny dator så hjälpte han mig gärna sa han.
Hmm köpa en ny Mac? Skulle inte tro det, när det inte är nått fel på den vi har.
Lägger inte ut 17000kr för att få E- legitimation.
Han fråga om vi inte hade en gammal PC liggandes.
Har ju det men den tar 30 min att starta upp och så har vi inget WiFi på den så kan inte komma ut på nätet :( typiskt!!
Är den vi haft E-legitimation på förut.

Annars händer inte så mycket mer än jobb i veckan.
Men på lördag ska vi till Tidaholm!
Matte och Malin har 40 års fest! Ska bli så kul att träffa mina kompisar igen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela