Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Minigolf

Publicerad 2013-08-14 09:58:28 i Allmänt

Sitter på balkongen och tittar på Allsång på Skansen, väntar på att äggen ska koka färdigt och att Mikael ska vakna.
Igår spelade vi minigolf.
Gillar det egentligen inte så mycket för har inget tålamod, får jag inte i bollen på Max 2 slag så ger jag upp :)
Men jag vann!!!!
Men var riktigt jämt, 1 poäng efter va Mikael.
Måste vart rätt lätta banor för va inte många banor som vi hade mer än 4 slag på :)
Så var rätt kul!
Jag som har så svårt att sitta still och blir rastlös väldigt ofta så är minigolf lite terapi för mig.
Ingen brådska och man ska ta det lugnt.
Inte min melodi men bra träning :)
Ska ha lite mer terapi idag då vi bestämt att vi ska gå ner till stranden :)
Sitta där och inte göra nått.
Kan sätta en hungrig på att vi kommer va där Max 1 timme sen är båda uttråkade. Båda är badkrukor med, så bättre om tjejerna är med för då kommer man i vattnet lite mer :)
Igår va vi inte vi stranden alls.

Blåser idag, skönt! Igår fläktade det inget alls. Är väl va 30 grader här.
Så lite vind är inte fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela