Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Kan inte sova

Publicerad 2013-08-09 07:19:50 i Allmänt

Nu närmar sig vår resa, på Söndag är det dags. Ska jobba både idag, lördag och söndag så än får jag inte njuta av semestern.
Kan inte sova! Har sovit så dåligt hela veckan. Brukar aldrig ha problem med sånt. Tänker så fort jag måste gå upp att: ikväll ska jag lägga mig direkt när jag kommer hem, men går inte somna hur trött jag än är. Klockan hinner bli 00-01 innan jag lyckas sen vaknar jag massa gånger på natten och är helt död sen när jag ska gå upp.
Idag börjar jag inte förrän kl 11. Men kunde bara sova till kl 6.
Hoppas på bättre natt i natt :)
Nu ska jag gå ner och tvätta sen hoppas jag att mina dammsugspåsar kommer idag! Så jag kan dammsuga innan vi åker. Beställde på dammsugspasar.nu i tisdags och leveransen ska bara ta 1 dag så borde ju komma idag men man vet ju aldrig med posten. Mikael beställde nytt visakort och kod till företaget.
Igår ringde det en annan Jönsson här ute någonstans och sa att Han hade fått Mikaels kod och en avi för att hämta ut kortet!!! Hur bra är det??
Bra koll de har!!
Bättre att han hade fått mina dammsugarpåsar istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela