Thailand 2023

Min och min familjs reseblogg

Paradiset

Publicerad 2012-02-06 10:03:42 i Allmänt

Vi har hamnat i paradiset! Är såå fint här så går inte beskriva, måste upplevas ;)
Vattnet är helt turkost, kritvita stränder. Sånt man bara ser på bild.
När vi kom med båten så pekade Madeleine på vattnet och frågade vad det var vi åkte på :)
Är inte van vid turkiost vatten där man ser fiskarna lika bra från båten som när man snorklar :)
Lila Maldiverna!
Jag har blivit religiös!
Ni som vill åka på semester, åk hit! Ni kommer inte ångra er! Gör ni det så lovar jag att betala er hemresa ;) he he
Massage 70 kr för 1 timme, äter och dricker för 120 kr för hela familjen ( finns så klart dyrare om man vill det ;)
Kort går fortfarande inte lägga upp :(
Lyckades med ett men sen har det varit kört.
Ne nu kan jag inte sitta här och uggla, dags för massage för mig,
Mikael och tjejerna har redan fått sin massage idag och igår. Men detta blir min första :)

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela